مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-01دانش

دانشمندان در یک قدمی یک داروی ضد باروری مردانه


محققان دانشگاه «مینه سوتا» به تازگی از توسعه داروی ضد باروری جدیدی برای مردان که تعداد اسپرم را تا 45 درصد در موش ها کاهش می دهد، خبر داده اند.

- محققان دانشگاه مینه سوتا به تازگی از توسعه داروی ضد باروری جدیدی برای مردان که تعداد اسپرم را تا 45 درصد در موش ها کاهش می دهد، خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تی ان، بر اساس تحقیقات جدیدی که در مجله ACS منتشر شده است، یک مولکول جدید می تواند گزینه های ضد باروری غیر هورمونی را برای مردان ارائه دهد.

گزینه های محدود پیشگیری از بارداری مردان در حال حاضر دو روش برای پیشگیری از بارداری را می توانند در پیش بگیرند که استفاده از کاندوم یکی از آن راهکارها است و ممکن است این روش با شکست نیز مواجه شود و روش دوم وازکتومی است که یک روش جراحی است که به عنوان یک شکل دائمی عقیم سازی در نظر گرفته می شود.

یک نظرسنجی در سال 2019 نشان داد که 70 درصد از مردان در ایالات متحده در سنین 18 تا 44 سال تا حدودی بسیار علاقه مند به استفاده از روش پیشگیری از بارداری جدید مردانه هستند.

دکتر عبدالله النعمان (Abdullah Al Noman) دانشجوی فارغ التحصیل در آزمایشگاه گئورگ در دانشگاه مینه سوتا گفت: دانشمندان دهه ها تلاش کرده اند که یک داروی ضدباروری خوراکی مردانه مؤثر بسازند، اما هنوز هیچ قرص تأیید شده ای در بازار وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان در یک قدمی یک داروی ضد باروری مردانه

دانشمندان در یک قدمی یک داروی ضد باروری مردانه