مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-01سياسي

دشمن شناسی در سرفصل های درس انقلاب اسلامی جای داده شود


نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه باید دشمن شناسی در سرفصل های درس انقلاب اسلامی جای داده شود، گفت: انسان شناسی باید در درس انقلاب اسلامی خود را نشان دهد.

- آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه 12 بهمن در نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور با موضوع واکاوی اغتشاشات 1401، علل، عوامل و راهکارهای مقابله که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، بیان کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا با همراهی تولیت حرم از حضور اساتید بیشتری بهره مند شویم.

او با بیان اینکه حضور عالمانه اساتید انقلاب اسلامی در شیراز یک ضرورت است، افزود: خارج از مباحث کلاس باید گاهی محافلی در بحث رسانه ای برگزار و طی آن موضوعاتی که جامعه با آن مواجه است به بررسی و واکاوی گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در فارس روز در ادامه با حدیثی از امام جواد(ع)، عنوان کرد: زهد و بی اعتنایی به مال و مقام از عمده شروط موفقیت در معلمی محسوب می شود.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه زهد برای موفقیت ما در کار لازم است به فایده این مهم اشاره و خاطرنشان کرد: هرچه دلبستگی به دنیا کمتر باشد، نگرانی هم کمتر است.

بنابراین راحتی انسان ها در زهد است و اگر جایگاهی پیدا کردیم به تناسب آن جایگاه به درجه بیشتری از زهد نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی در سرفصل های درس انقلاب اسلامی جای داده شود

دشمن شناسی در سرفصل های درس انقلاب اسلامی جای داده شود