مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-01پزشكي

منفک کردن آموزش از وزارت بهداشت خلاف سیاست های ابلاغی رهبری است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه ادغام علوم پزشکی و وزارت بهداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، هرگونه اقدامی علیه آن را برخلاف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حسینعلی شهریاری، در هفتمین همایش مرجعیت علمی با عنوان ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت؛ دستاورد پرافتخار و تجلی مرجعیت علمی نظام جمهوری اسلامی ایران ، به پیشرفت ها و دستاوردهای پزشکی و بهداشتی ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان موجود در کشور قبل از انقلاب، از کشورهای هندوستان، پاکستان و بنگلادش بودند و تعداد زیادی از بیماران مجبور بودند برای معالجه به خارج از کشور سفر کنند.

وی به ادغام دانشگاه های علوم پزشکی در وزارت بهداشت اشاره و این اقدام را یک دستاورد بزرگ عنوان و تاکید کرد: امروز نسل جوان ما باید بدانند که با این ادغام یک حرکت و اقدام عظیمی در کشور به راه افتاده است.

شهریاری به تلاش ها و پیگیری های خود برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را با سه فوق لیسانس راه اندازی کردیم، چرا که اکثر پزشکان موجود در استان از کشورهای پاکستان و بنگلادش بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفک کردن آموزش از وزارت بهداشت خلاف سیاست های ابلاغی رهبری است

منفک کردن آموزش از وزارت بهداشت خلاف سیاست های ابلاغی رهبری است