مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:072023-02-01اقتصادي

«هیئت امنایی مدارس» برابر است با «پولی شدن»؟ 


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش درباره سیاست دولت مبنی بر افزایش 25 درصدی شمار مدارس هیئت امنایی در سنوات آتی و تکلیف وزارت آموزش و پرورش در این زمینه که منجر به شکل گیری انتقادات و شائبه هایی مبنی بر پولی .

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش درباره سیاست دولت مبنی بر افزایش 25 درصدی شمار مدارس هیئت امنایی در سنوات آتی و تکلیف وزارت آموزش و پرورش در این زمینه که منجر به شکل گیری انتقادات و شائبه هایی مبنی بر پولی شدن مدارس و عدول از اصل اساسی آموزش رایگان در روزهای گذشته شده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

احمد محمودزاده در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: هیئت امنا به این معناست که گروه های مختلفی از نمایندگان اولیا گرفته تا خیرین و نیروهای جهادی گرد هم آمده و برای اداره مدرسه فکر کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا این واقعیت را که همین حالا هم مدارس هیئت امنایی، به خصوص مدارس شناخته شده و پرمتقاضی از والدین هنگام ثبت نام وجه دریافت می کنند و به عبارتی پولی هستند را می پذیرید؟ این مبلغی که عنوانش فوق برنامه است سقف و کف مصوبی ندارد؟ گفت: خیر! کاملا رد می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیئت امنایی مدارس» برابر است با «پولی شدن»؟ 

«هیئت امنایی مدارس» برابر است با «پولی شدن»؟