مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-01اقتصادي

شرط بهره مندی از خدمات صندوق بیماران خاص/ اسامی 27 بیماری تحت پوشش


رییس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان، اسامی 27 بیماری تحت پوشش «صندوق بیماران خاص و صعب العلاج» را تشریح کرد و گفت: تاکنون دو میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه درمان به بیماران خاص استان پرداخت شد.

- ایسنا/گلستان رییس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان، اسامی 27 بیماری تحت پوشش صندوق بیماران خاص و صعب العلاج را تشریح کرد و گفت: تاکنون دو میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه درمان به بیماران خاص استان پرداخت شد.

علی انصاری فرد امروز چهارشنبه 12 بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در سال 1401 در راستای اجرای طرح ن تبصره 17 ماده واحده بودجه کل کشور در راستای حفاظت مالی مناسب از بیماران خاص و صعب العلاج، صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در سازمان بیمه سلامت تشکیل شد.

وی افزود: در گذشته پنج بیماری جزء بیماری های خاص بودند اما خوشبختانه با تشکیل این صندوق این بیماری ها به 27 بیماری افزایش پیدا کرده و بسته های خدمتی گسترده ای اعم از ویزیت، دارو، خدمات پزشکان، توانبخشی و پارکلینیک در سامانه های نسخه الکترونیک لحاظ شده که این حمایت ها مشمول مراکز خصوصی هم می شود.

رییس اداره اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان، شرط بهره مندی از مزایای صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را در استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بهره مندی از خدمات صندوق بیماران خاص/ اسامی 27 بیماری تحت پوشش

شرط بهره مندی از خدمات صندوق بیماران خاص/ اسامی 27 بیماری تحت پوشش