مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-01سياسي

شورای آموزش و پرورش به مناطق محروم نگاه ویژه داشته باشد


روند تشکیل جلسات شورای شهرستان باید به نحوی باشد که مناطق محروم ویژه تر دیده شوند، در صورت لزوم باید شورای آموزش پرورش بخش مرکزی که شامل مدارس مناطق روستایی و محروم است با لحاظ مسائل قانونی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش، حل مسائل و مشکلات موجود در حوزه مدارس و مقوله مهم پرورش است، همچنین این شورا محلی برای تصمیم گیری سیاست های کلان در جهت ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش است که باید با استفاده از ظرفیت های خوبی که وجود دارد جلسات و مصوبات این شورا با قوت پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مشکلات مناطق محروم افزود: با توجه به تعداد مدارس موجود در بخش مرکزی قزوین که مدارس روستایی را هم شامل می شود پیشنهاد این است که شورای آموزش و پرورش ویژه این بخش فعال شود.

فرماندار قزوین تصریح کرد: در حال حاضر در اغلب جلسات، بخشداری مرکزی زیر سایه فرمانداری قرار می گیرد و مسائل مربوط به آن مدیریت و به صورت خاص پیگیری نمی شود در حالی که بخش مرکزی مانند سایر بخش ها باید هویت پیدا کند و مسائل را جداگانه بررسی و اهم آن را به شورای شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای آموزش و پرورش به مناطق محروم نگاه ویژه داشته باشد

شورای آموزش و پرورش به مناطق محروم نگاه ویژه داشته باشد