مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-01سياسي

زراعت چوب نیروگاه مفتح، الگوی موفق زراعت چوب استان همدان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ گفت: نیروگاه شهید مفتح یکی از الگوهای موفق در زراعت چوب استان همدان بوده که به عنوان تجربیات موفق قرار است عملکرد این نیروگاه در زراعت چوب در سامانه بارگذاری شود و عملکرد آن در این رابطه در کشور مورد ارزیابی قرار گیرد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کبودراهنگ گفت: نیروگاه شهید مفتح یکی از الگوهای موفق در زراعت چوب استان همدان بوده که به عنوان تجربیات موفق قرار است عملکرد این نیروگاه در زراعت چوب در سامانه بارگذاری شود و عملکرد آن در این رابطه در کشور مورد ارزیابی قرار گیرد.

ابوالقاسم علی ویردی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود پنج هکتار کشت صنوبر در نیروگاه شهید مفتح به منظور زراعت چوب، افزود: در هفته منابع طبیعی نیز این نیروگاه کشت دو هکتار نهال صنوبر را به منظور زراعت چوب در برنامه دارد.

علی ویردی تصریح کرد: این طرح علاوه بر اشتغالزایی و توجیه اقتصادی، دارای مزایایی نظیر توسعه فضای سبز، استفاده بهینه از منابع آب و خاک، کاهش مشکل ریزگردها و جلوگیری از آلودگی منابع آب زیرزمینی است.

وی خاطرنشان کرد: زراعت چوب یکی از بزرگترین طرح های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای حفاظت از جنگل ها و منابع طبیعی بوده که بر مبنای توسعه کشت درختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زراعت چوب نیروگاه مفتح، الگوی موفق زراعت چوب استان همدان

زراعت چوب نیروگاه مفتح، الگوی موفق زراعت چوب استان همدان