مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 23:102023-01-31فرهنگي

افتتاح پردیس سینمایی قرچک/ نقش مهم سینما در انتقال فرهنگ و هنر


پردیس سینمایی شهرستان قرچک با سه سالن مجزا قابلیت پخش همزمان فیلم ها را دارد و در جشنواره فیلم فجر رسماً شروع به کار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شهرداری قرچک اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در افتتاح جشنواره فیلم فجر و اکران فیلم در پردیس سینمایی قرار داریم، این افتتاح مزین شده با جشنواره فیلم فجر، افتتاح این سینما از مطالبات همیشگی مردم بوده که به ثمر نشسته است.

شریف با بیان آنکه پردیس سینمایی شهرستان قرچک با سه سالن مجزا قابلیت پخش همزمان فیلم ها را دارد و در جشنواره پیشرو رسماً شروع به کار خواهد کرد، افزود: ساخت این سینما بسیار سنگین بوده است ولی با پیگیری هایی که صورت گرفت ساخت این سینما انجام شد.

شهردار قرچک در ادامه خاطرنشان کرد: سینما جزو مطالبات به حق و چندین و چند ساله مردم قرچک بوده، بسیار خرسندیم که این افتتاح و پخش فیلم های فجر انجام شد.

حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه اظهار کرد: پروژه پردیس سینمایی شهرداری قرچک یک پروژه جهادی و انقلابی بود که در کمترین مدت زمان شروع و به پایان رسید، اگر همه پرژه ها به این صورت انجام شود در کشور مشکلی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پردیس سینمایی قرچک/ نقش مهم سینما در انتقال فرهنگ و هنر

افتتاح پردیس سینمایی قرچک/ نقش مهم سینما در انتقال فرهنگ و هنر