مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-31اقتصادي

21 پروژه بخش کشاورزی البرز در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز از افتتاح 21 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به ارزش 500 میلیارد تومان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

- عبدالرضا بازدار در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 3 طرح احداث گلخانه کلنگ زنی و بهره برداری از 18 پروژه بخش کشاورزی در استان البرز آغاز می شود.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال 21 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از 500 میلیارد تومان و اشتغالزایی 232 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود، که از مجموع 21 پروژه، 6 پروژه در شهرستان نظرآباد، 4 پروژه در شهرستان کرج، 3 پروژه در شهرستان ساوجبلاغ، 3 پروژه در شهرستان فردیس، 3 پروژه در شهرستان چهارباغ، یک پروژه در شهرستان طالقان و یک پروژه در شهرستان اشتهارد قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه از مجموع طرح های قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر، تعداد 18 پروژه در حوزه تولیدی و 3 پروژه در حوزه عمرانی شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار عملیاتی شده است؛ تصریح کرد: 3 طرح احداث گلخانه نیز در شهرستان های ساوجبلاغ و چهار باغ در این ایام کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 پروژه بخش کشاورزی البرز در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

21 پروژه بخش کشاورزی البرز در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود