مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-31سياسي

ترویج فرهنگ غرب آغاز انحرافات در جامعه است


ترویج فرهنگ غرب آغاز بسیاری از انحرافات در جامعه است و ما نیز در مقابل این موضوعات تکلیف داریم که نگذاریم دشمنان خدشه بر فرهنگ ایران اسلامی وارد کنند.

- ایسنا/قزوین رییس کل دادگستری قزوین گفت: ترویج فرهنگ غرب آغاز بسیاری از انحرافات در جامعه است و ما نیز در مقابل این موضوعات تکلیف داریم که نگذاریم دشمنان خدشه بر فرهنگ ایران اسلامی وارد کنند.

  علی شعبانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز 11 بهمن 1401 در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب از مسائل مهم جامعه امروز است و دشمن در این راستا سعی دارد که با تبلیغات رسانه ای و دیگر ابزار تبلیغی سبک زندگی و فرهنگ مردم ایران را تغییر دهد و به سمت و سوی فرهنگ غربی سوق دهد.

وی افزود: ترویج فرهنگ غرب آغاز بسیاری از انحرافات در جامعه است و ما نیز در مقابل این موضوعات تکلیف داریم که نگذاریم دشمنان خدشه بر فرهنگ ایران اسلامی وارد کنند.

این مسئول بیان کرد: باید بر اساس آموزه های دینی آرمان های انقلاب، اصول انسانی و ضوابط و مقررات قانونی موضوع عفاف و حجاب را تحلیل کنیم؛ ما وظیفه داریم که با انسجام کامل مشکلات این حوزه را حل کنیم و در برابر چنین موضوع مهمی کوتاه نیاییم که اگر غفلت کنیم دشمن بیش از پیش برای فرهنگ اسلامی برنامه ریزی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ غرب آغاز انحرافات در جامعه است

ترویج فرهنگ غرب آغاز انحرافات در جامعه است