مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-31حوادث

کشف جنس های قاچاق چینی و آلمانی از انبار توشه راه آهن


فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف کالاهای قاچاق ساخت دو کشور آلمان و چین از انبار توشه راه آهن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حشمت الله ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مقابله قاطعانه با معضل قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز در پلیس پیشگیری فراجا، مأموران پلیس راه آهن تهران حین کنترل و بازرسی از انبار توشه این ایستگاه و کنترل محموله های ارسالی اداره پست به تعدادی محموله که فاقد مدارک گمرکی بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از محموله های موصوف و بررسی اسناد و مدارک گمرکی مشخص شد، این کالاها شامل 138 عدد کیف دستی زنانه، 43 عدد کیف لپ تاپ، یک هزار و 430 عدد شمع خودرو، یک هزار و 170 عدد انواع لوازم یدکی خودرو شامل تسمه، بلبرینگ، رینگ پیستون و ابزارآلات ساخت کشور چین و آلمان به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال که در حال ارسال به صورت قاچاق از مبدا تهران به مشهد بود، کشف شد.

رییس پلیس راه آهن کشور ادامه داد: کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه پروانه گمرکی از مبادی ذی ربط بود که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی این کالاها توقیف و پرونده ای در این راستا تشکیل شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، ملکی خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی حوزه صنعت ریل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جنس های قاچاق چینی و آلمانی از انبار توشه راه آهن

کشف جنس های قاچاق چینی و آلمانی از انبار توشه راه آهن