مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:212023-01-31اقتصادي

10 پروژه راهداری استان البرز دهه فجر به بهره برداری می رسد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 10 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 143 میلیارد و 944 میلیون تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

- علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر از افتتاح 10 پروژه راهداری در استان طی ایام مبارک دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 143 میلیارد و 944 میلیون تومان به بهره برداری می رسند.

وی افزود: در این ایام زیرگذر پل فردیس در باند شمالی آزادراه تهران- کرج- قزوین با هدف رفع گره ترافیکی محدوده پل فردیس در باند شمالی آزادراه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

این مسئول، احداث ساختمان راهدارخانه مرکزی به مساحت 12 هزار متر و زیربنای هفت هزار و 800 متر با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان، احداث پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین به مساحت 1700 متر و زیربنای 590 متر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان و احداث قرارگاه پلیس راه استان به مساحت 5 هزار متر و زیربنای 2 هزار متر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که در دهه فجر افتتاح می شود.

زندی فر، تصریح کرد: افتتاح پروژه ایمن سازی محور کیانمهر- ماهدشت در قالب تأمین روشنایی و نصب حفاظ ایمنی تیرهای روشنایی به طول 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه راهداری استان البرز دهه فجر به بهره برداری می رسد

10 پروژه راهداری استان البرز دهه فجر به بهره برداری می رسد