مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-31بين الملل

هشدار ایران به آمریکا درباره وقوع جنگ تمام عیار


نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که گمانه زنی های رسانه های غربی درباره عوامل حمله ناموفق اخیر به تاسیسات وزارت دفاع ایران در اصفهان ادامه دارد، یک رسانه آمریکایی از هشدار دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه ایران خبر داده است.

نیوزویک نوشت: به دنبال حمله پهپادی به حداقل یک کارخانه دفاعی در شهر مرکزی اصفهان، مقامات ایرانی به نیوزویک گفتند که هر گزینه نظامی که توسط ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی دنبال شود، منجر به درگیری همه جانبه با پیامدهای سراسری در منطقه خواهد شد .

در گزارش این رسانه آمریکایی آمده است: در حالی که ارتش ایالات متحده هرگونه نقش داشتن در این حمله را رد کرده است، برخی مقامات آمریکایی ناشناس به رسانه هایی از قبیل وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز اسراییل را مقصر این حمله خواندند اما (تل آویو) نه این موضوع را پذیرفته و نه مداخله در آن را تکذیب کرده است.

هیچ بازیگر دیگری مسئولیت حمله را نپذیرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران به آمریکا درباره وقوع جنگ تمام عیار

هشدار ایران به آمریکا درباره وقوع جنگ تمام عیار