مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-31سياسي

بهره برداری و کلنگ زنی 8 پروژه گازرسانی در دهه فجر


مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال 4 طرح گازرسانی در سطح استان به بهره برداری و عملیات اجرایی 4 طرح دیگر با انجام مراسم کلنگ زنی آغاز خواهد شد.

- به گزارش، محمدرضا میرشکاری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از چهار پروژه گازرسانی به شهرهای استان بهره برداری می شود و عملیات گازرسانی چهار پروژه دیگر نیز در سطح سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر زابل باهدف بهره مندی بیش از 35 هزار و 400 خانوار شهری از نعمت گاز، پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل آباد با بهره مندی هزار و 200 خانوار شهری، پروژه گازرسانی به روستاهای محدوده شهر خاش برای بهره مندی نه هزار و 200 خانوار روستایی و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهرک های صنعتی کامبوزیا و کارگاهی به منظور تأمین سوخت 740 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک ها را چهار طرح آماده بهره برداری در دهه فجر امسال در استان بیان کرد.

میرشکاری افزود: آغاز عملیات اجرای گازرسانی فاز یک شهر چابهار، عملیات گازرسانی به شهر علی اکبر، عملیات اجرایی گازرسانی به شهر قصرقند و عملیات اجرایی گازرسانی به 47 روستای شهرستان نیمروز حوزه سیستان از دیگر پروژه های شرکت گاز سیستان و بلوچستان در ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و کلنگ زنی 8 پروژه گازرسانی در دهه فجر

بهره برداری و کلنگ زنی 8 پروژه گازرسانی در دهه فجر