مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-31سياسي

انقلاب اسلامی رویدادی الهی است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: انقلاب اسلامی امری الهی و قدسی است بنابراین حفظ آن واجب است.

- همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: انقلاب اسلامی امری الهی و قدسی است بنابراین حفظ آن واجب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام الیاس نجاری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان اینکه از جمله آیات مورد توجه امام خمینی (ره) به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مواجهه با دشواری های جنگ و فشار استکبار جهانی و مشکلات داخلی و نارضایتی برخی از طبقات جامعه، آیه شریفه 112 سوره هود بود، اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه به رسول اکرم (ص) می فرمایند همان گونه که فرمان یافته ای، استقامت کن؛ و همچنین کسانی که با تو به سوی خدا آمده اند باید استقامت کنند و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می دهید، می بیند.

وی با بیان اینکه در روایتی آمده است عِکرِمَه از ابن عباس نقل می کند که پیامبر خدا (ص) فرمود سوره هود، واقعه، مرسلات و سوره عم یتسائلون مرا پیر کرد، گفت: امام خمینی (ره) در این باره می نویسند شیخ عارف کامل شاه آبادی فرمود با اینکه این آیه شریفه در سوره شوری نیز وارد است، ولی بدون (وَ مَن تابَ مَعَکَ) جهت اینکه، حضرت، سوره هود را به ذکر اختصاص دادند، برای آن است که خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی رویدادی الهی است

انقلاب اسلامی رویدادی الهی است