مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-31اقتصادي

پیگیریم 18 روستای دیگر کرمانشاه هدف گردشگری شود


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پیگیری برای افزایش تعداد روستاهای هدف گردشگری استان خبر داد و افزود: در این زمینه 18روستا را پیشنهاد کرده ایم که امیدواریم همگی آنها روستای هدف گردشگری شوند.

- جعفر نصوری، در نشست خبری امروز (یازدهم بهمن) با اشاره به وجود پنج روستای هدف گردشگری در استان گفت: این روستاها شامل روستای پیران و پاتاق در سرپل ذهاب، نجوبران در هرسین، سفید برگ در جوانرود و زرده در دالاهو است.

وی افزود: در کنار این پنج روستا، شش روستای با بافت با ارزش هم داریم که شامل روستاهای هجیج، شمشیر، زردویی و شرکان در پاوه، کرم بست در هرسین و توت شامی در دالاهو است.

نصوری گفت: بحث اجرای زیرساخت های گردشگری این روستاها با بنیاد مسکن است که بصورت ویژه تر نسبت به سایر روستاها اجرا می شود.

وی افزود: برای اجرای زیرساخت های گردشگری اعتبارات ویژه و خوبی دیده می شود و برای همین در تلاش هستیم تا روستاهای بیشتری را دراستان به روستاهای هدف گردشگری تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: در زمینه انتخاب روستاهای هدف گردشگری تعریف ما با میراث فرهنگی متفاوت است و هر چند در این زمینه از میراث کمک گرفته می شود، اما سخت گیری های بیشتری برای انتخاب روستاهای هدف گردشگری در سطح کشور اعمال می شود، چرا که اعتبارات ویژه تری برای زیرساخت های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیریم 18 روستای دیگر کرمانشاه هدف گردشگری شود

پیگیریم 18 روستای دیگر کرمانشاه هدف گردشگری شود