مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-31اقتصادي

رویداد نوآفرینی با موضوع «اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد


با توجه به ضرورت توسعه نوآوری و ارتقای بهره وری در صنعت، رویداد معرفی محصولات نوآورانه « اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد برگزار می شود.

- رویداد نوآفرینی با موضوع اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند در یزد ایسنا/یزد با توجه به ضرورت توسعه نوآوری و ارتقای بهره وری در صنعت، رویداد معرفی محصولات نوآورانه اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند در یزد برگزار می شود.

محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در این باره با اشاره به ضرورت توسعه نوآوری و ارتقای بهره وری در صنعت، گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با همکاری منطقه ویژه علم و فناوری و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات، برگزاری رویداد استارتاپی اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند را در قالب معرفی محصولات جدید/ DemoDay برنامه ریزی نموده است.

وی افزود: این رویداد در محورهای اینترنت اشیا، داده های عظیم، هوش مصنوعی، چاپ سه بعدی، رباتیک، رایانش ابری، سیستم های یکپارچه و داشبورد مدیریتی، بلاکچین و NFT برگزار می شود.

جانشین رییس ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان با دعوت از همه گروه های استارتاپی دارای ایده و یا نمونه کار مرتبط با محورهای این رویداد گفت: ثبت نام در رویداد تا روز یکشنبه؛ 23 بهمن ماه جاری از طریق نشانی https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد نوآفرینی با موضوع «اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد

رویداد نوآفرینی با موضوع «اقتصاد دیجیتال و صنعت هوشمند» در یزد