مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-31سياسي

عمده تکدی گران توسط لیدرها در شهر هدایت می شوند


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، با اعلام اینکه کارتن خواب ها، معتادان متجاهر و متکدیان بیشتر در منطقه 14 شهرداری و مناطق حاشیه شهر هستند و به ندرت در مناطق 2 و 3 و مرکز شهر به صورت روزانه دیده می شوند، - گفت: عمده این افراد توسط لیدرها هدایت می شوند که در چند ماه اخیر لیدر و دسته متکدیان را با حکم قضایی دستگیر کردیم.

روح الله ابوطالبی، صبح امروز (سه شنبه، 11 بهمن ماه) در نشست خبری با اشاره به فعالیت های معاونت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بررسی تمام تخلفات شهری ازجمله سد معبر، تکدی گری، دست فروشی، خودروهای دوره گرد، کنترل تخلفات ساختمانی به ویژه در حاشیه شهر، بند 14 و 20 قانون 55 شهرداری ها شامل مشاغل مزاحم، رسیدگی به خانه های خطرساز و غیره از وظایف اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری است.

وی با اشاره به دیگر وظایف این اداره، از جمله اجرای ماده 100 قانون شهرداری که شامل دیوارکشی و مسدودکردن زمین های بایر از طریق روند قانونی است، افزود: از معضلات جدی موجود در شهر اصفهان تکدی گری و کارتن خوابی است که عمدتاً کارتن خواب های معتاد متجاهر هستند.

طبق قانون، شهرداری وظیفه ورود به این موضوع را ندارد، اما مدیریت شهری در این دوره همکاری قابل توجهی با نهادهای مربوطه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده تکدی گران توسط لیدرها در شهر هدایت می شوند

عمده تکدی گران توسط لیدرها در شهر هدایت می شوند