مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-31سياسي

تخریب گسترده اکوسیستم ها/ لزوم توجه به اهمیت ارتباط محیط زیست و اقتصاد


یک عضو شورای عالی محیط زیست به تشریح طرح جایگاه ارزش خدمات بوم سازگان در نظام برنامه ریزی کشور در قالب استان قزوین به عنوان یکی از پنج استان این طرح پرداخت و گفت: - یک عضو شورای عالی محیط زیست به تشریح طرح جایگاه ارزش خدمات بوم سازگان در نظام برنامه ریزی کشور در قالب استان قزوین به عنوان یکی از پنج استان این طرح پرداخت و گفت: مغفول ماندن این ارزش ها می تواند موجب بروز خطا در تصمیم گیری ها شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نغمه مبرقعی در اولین همایش ملی جایگاه ارزش خدمات بوم سازگان در نظام برنامه ریزی کشور که امروز در سالن همایش های بین المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، به ارائه و تشریح طرح این همایش پرداخت و اظهار کرد: امسال بیش از هر موقعی در طول تاریخ بشر اکوسیستم ها تغییر کرده است.

هرچند در این دوره به رشد اقتصادی دستیابی پیدا کردیم و آمار رشد اقتصادی در کشورها افزایش پیدا کرد اما شاهد از بین رفتن اکوسیستم های بسیاری بودیم.

نکته حائز اهمیت ارتباط بین محیط زیست و اقتصاد است.

این دو حوزه در سه بعد با یکدیگر درگیر هستند.

ابتدا اینکه محیط زیست تامین کننده تمام مواد خامی است که در توسعه اقتصادی استفاده می شود، دوم اینکه محیط زیست بستر جذب ضایعات ناشی از فرآیند تولید است و سوم اینکه محیط زیست بستر توسعه برای تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب گسترده اکوسیستم ها/ لزوم توجه به اهمیت ارتباط محیط زیست و اقتصاد

تخریب گسترده اکوسیستم ها/ لزوم توجه به اهمیت ارتباط محیط زیست و اقتصاد