مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-31اجتماعي

آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:براساس گزارش های واصله بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل آغاز شده و توصیه می شود رانندگان از داشتن زنجیر چرخ اطمینان داشته باشند.

- کلیم الله وثوقی در گفت وگو با، اظهار کرد: بر اساس تصاویر دریافتی و گزارش های واصله در جاده اردبیل - آستارا، گرمی - بیله سوار - اردبیل - سراب، اردبیل - سرچم، خلخال - اسالم و اردبیل - سرعین شاهد بارش برف و کولاک هستیم.

وی با بیان اینکه در محورهای شمالی استان اردبیل بارش برف همراه با باران پراکنده پدیده جوی غالب است، گفت: به رانندگان توصیه می شود هنگام تردد در مسیرهای ارتباطی استان حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و قبل از آغاز سفر با تماس با شماره 141 مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: راه های اصلی و فرعی اردبیل باز بوده و تردد در این محورها برقرار است.

وثوقی افزود: انجام عملیات راهداری زمستانی در فصول سرما و بارش از وظایف و مأموریت های مهم راهداران در محورهای مواصلاتی است که در همین راستا 400 راهدار در قالب 75 اکیپ راهداری در پایگاه های جاده ای استان مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل

آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی اردبیل