مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-31سياسي

«فروچاله ها» سرمایه گذاران را فراری می دهند


بروز 15 فروچاله در دشت های بحرانی کبودراهنگ در کنار تداوم کم آبی و خشکسالی همچنان یکی از تهدیدهای جدی در حوزه منابع طبیعی، زیست محیطی و کشاورزی این شهرستان به شمار می رود و به گفته نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در بحث فروچاله ها نیروگاه .

- ایسنا/همدان بروز 15 فروچاله در دشت های بحرانی کبودراهنگ در کنار تداوم کم آبی و خشکسالی همچنان یکی از تهدیدهای جدی در حوزه منابع طبیعی، زیست محیطی و کشاورزی این شهرستان به شمار می رود و به گفته نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در بحث فروچاله ها نیروگاه شهید مفتح بی تأثیر نبوده است.

در کنار این موضوع در پنجم بهمن ماه سال جاری نماینده بهار و کبودراهنگ در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در رابطه با استفاده از مازوت در نیروگاه شهید مفتح تذکر داد و بیان کرد: استفاده از مازوت در نیروگاه شهید مفتح به بدترین شکل ادامه دارد و مردمی که سال هاست دود غلیظ مازوت سوزی را تحمل می کنند همچنان نادیده گرفته می شوند که از وزارت نیرو و مسئولان ذیربط می خواهیم در اسرع وقت در این زمینه تصمیم گیری کنند.

نیروگاه مفتح سفره های زیرزمینی دشت کبودراهنگ را خالی کرد نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در این باره در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نیروگاه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فروچاله ها» سرمایه گذاران را فراری می دهند

«فروچاله ها» سرمایه گذاران را فراری می دهند