مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-31سياسي

پای فرهنگسرای بهمن به جریان برگزاری کنسرت ها باز شد


فرهنگسرای بهمن به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های فرهنگی شهر تهران روز سیزدهم بهمن ماه سال جاری پس از مدت ها میزبان برگزاری یک کنسرت موسیقی پاپ خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مدرس از خوانندگان موسیقی پاپ ایران که به تازگی موفق به دریافت مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه موسیقی شده است، روز پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه بعد از مدت ها در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن کنسرتی را برگزار می کند.

این کنسرت در شرایطی برگزار می شود که مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن طی سال های اخیر غیر از میزبانی از چند کنسرت و رویداد محدود در حوزه موسیقی برنامه مستمری برای میزبانی از گروه های موسیقی نداشت.

بنابراین برگزاری کنسرت مهدی مدرس به عنوان یک خواننده پاپ یکی از اتفاقات جالب توجه در فعالیت های این مجموعه مهم فرهنگی شهر تهران است که زمزمه های برگزاری کنسرت در آن از چندی پیش نیز مطرح شده بود.

حال باید دید که خبر آغاز بلیت فروشی کنسرت مهدی مدرس آیا آغازگر فصل تازه ای از برگزاری کنسرت ها در این شرایط ویژه، در یکی از مهم ترین مجموعه های فرهنگی هنری جنوب تهران خواهد بود یا نه؟ آیا این کنسرت می تواند مقدمه ای برای برگزاری کنسرت ها در سالن مجهز فرهنگسرای آوینی باشد یا خیر؟ شرایطی که از مدت ها پیش گم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای فرهنگسرای بهمن به جریان برگزاری کنسرت ها باز شد

پای فرهنگسرای بهمن به جریان برگزاری کنسرت ها باز شد