مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-31فرهنگي

تشکیل قرارگاه بزرگ رضوی در استان گلستان


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از آغاز به کار 64 مربی از سراسر کشور در گرگان به منظور آموزش به گروه های سرود رضوی خبر داد.

- سیدرضا نظری در گفت و گو با اصحاب رسانه و مطبوعات استان گلستان با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ سرود رضوی در این استان و به میزبانی و مشارکت آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اظهار کرد: سرود رضوی تنها رشته ای است که به آموزش و پرورش گلستان محول شده است که تلاش کردیم با ایجاد قرارگاه از ظرفیت تمام دستگاه هایی که می توانند به برگزاری هرچه بهتر جشنواره کمک کنند استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به عبارت دیگر با تشکیل سند ائتلافی شرایطی را فراهم کردیم که همگان بتوانند در این امر مهم سهیم شوند، افزود: قرار گاه رضوی هم اکنون در استان گلستان کلید خورده و اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان مزین بودن جشنواره به نام مبارک امام هشتم را بالاترین حسن جشنواره رضوی دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم این جشنواره گامی برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است.

نظری یا تاکید بر اینکه 64 مربی از سراسر کشور کار آموزش به گروه های سرود را از امروز در کارگاههای خود در مرکز گلستان آغاز کرده اند، ادامه داد: میزبانی جشنواره با نام مبارک امام رضا (ع) برای استان گلستان یک افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه بزرگ رضوی در استان گلستان

تشکیل قرارگاه بزرگ رضوی در استان گلستان