مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-31حوادث

بوشهری ها مراقب حراج های جعلی فضای مجازی روز پدر باشند


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات بوشهر گفت: بوشهری ها در خریدهای اینترنتی خود نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو با عنوان جعلی تخفیف و حراج های شگفت انگیز به مناسب روز پدر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی اظهار داشت: افراد فرصت طلب در هر مناسبت و فرصتی اقدام به اخاذی، کلاهبرداری یا ارتکاب جرایم مشابه در فضای مجازی می کنند و این امکان در ایام ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر نیز وجود دارد.

وی افزود: بوشهری ها توجه داشته باشند که فریب تبلیغات بی نام و نشان این افراد که با عنوان هایی مانند تخفیفات شگفت انگیز یا خرید استثنایی در حراجی های آنلاین در بستر فضای مجازی اعم از شبکه های اجتماعی، پیام رسان و برخی سایت های واسط اینترنتی تبلیغ می شود را نخورند و اگر قصد خرید اینترنتی هدیه برای این روز را دارند از فروشگاه های معتبر و تأیید شده خرید خود را انجام دهند.

قاسمی توصیه کرد: مردم برای پیشگیری از کپی اطلاعات حساب و سرقت موجودی آنها و جلوگیری از آسیب پذیری مالی در هنگام انجام خریدهای اینترنتی، از کلیک و بازکردن لینک های تبلیغ شده خودداری کرده و از پرداخت بیعانه تا قبل از دریافت کالای مورد سفارش خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها مراقب حراج های جعلی فضای مجازی روز پدر باشند

بوشهری ها مراقب حراج های جعلی فضای مجازی روز پدر باشند