مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 00:202023-01-30سياسي

لزوم ظرفیت سازی اقتصاد دیجیتال و توسعه منطقه ای زیست بوم فناوری دانشگاه های کرمان


رییس کمیسیون دائمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: ظرفیت سازی اقتصاد دیجیتال و توسعه منطقه ای زیست بوم فناوری و نوآوری از طریق گسترش تعاملات بین المللی دانشگاه های استان کرمان با کشورهای محور مقاومت و جهان اسلام یک ضرورت است.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون دائمی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: ظرفیت سازی اقتصاد دیجیتال و توسعه منطقه ای زیست بوم فناوری و نوآوری از طریق گسترش تعاملات بین المللی دانشگاه های استان کرمان با کشورهای محور مقاومت و جهان اسلام یک ضرورت است.

دکتر محمدهادی زاهدی 10 بهمن ماه در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امناء دانشگاه شهید باهنر با اشاره به معرفی استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام و فعالیت 110 مرکز دانشگاهی در این استان اظهار کرد: دانشگاه های استان کرمان ظرفیت بالقوه ای برای گسترش تعاملات علمی-بین المللی با کشورهای محور مقاومت و سایر کشورهای جهان اسلام دارا هستند.

وی با اشاره به توانمندی ها و فرصت های بالای استان کرمان در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، معدنی و گردشگری، ضرورت برنامه ریزی این دانشگاه را برای افزایش همکاری های بین المللی خاطرنشان کرد و افزود: دانشگاه شهید باهنر کرمان باید به عنوان قطب استان کرمان در توسعه فعالیت های بین المللی با تمرکز بر حوزه خدمات مبتنی بر فناوری های نوین، هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ظرفیت سازی اقتصاد دیجیتال و توسعه منطقه ای زیست بوم فناوری دانشگاه های کرمان

لزوم ظرفیت سازی اقتصاد دیجیتال و توسعه منطقه ای زیست بوم فناوری دانشگاه های کرمان