مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-30سياسي

ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی استان موضوع تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند تا مشمولان این قانون از مزایای حقوقی آن برای سال آینده بهره مند شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی استان موضوع تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تا پایان سال جاری به اتمام برسانند تا مشمولان این قانون از مزایای حقوقی آن برای سال آینده بهره مند شوند.

سید محمدرضا طالبی، امروز دوشنبه 10 بهمن در جلسه بررسی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی استان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین اعیاد ماه رجب، اظهار کرد: بهترین سرمایه هر انسانی جان او است که ایثارگران برای دفاع از خاک و دین خود با فداکاری از جان خود مایه گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دشمن طمع تسخیر خاک ایران را در اوایل انقلاب کرد و در شرایطی که هنوز سپاه و بسیج در ابتدای شکل گیری بودند، مردم احساس تکلیف کردند و با لبیک به ندای حضرت امام راحل (ره)به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافتند و در این راه از بهترین سرمایه خود که جان است، گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند

ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تا پایان سال تبدیل وضعیت شوند