مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 16:502023-01-30سياسي

اشتغالزایی 1093 نفری در رشت همزمان با دهه فجر


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه دهه فجر امسال 252 پروژه عمرانی و طرح اشتغالزا با ارزش اعتباری 1600 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود، - گفت: با افتتاح پروژه های دهه فجر 1093 فرصت شغلی فراهم می شود.

حمیدرضا امام پناهی امروز، 10 بهمن ماه در شورای اداری شهرستان رشت که با حضور مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: خیلی ها تصور می کردند عمر انقلاب آنقدر نباشد و فتنه هایی را ایجاد می کردند تا مانع ماندگاری انقلاب شوند اما به لطف الهی انقلاب اسلامی ایران فراز و نشیب های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرد حتی یک خودروی آمریکا را مورد هدف قرار دهد اما خونبهای شهید سردار سلیمانی برچیده شدن بساط آمریکا در منطقه بود که با حمله به عین الاسد محقق شد.

اگر می بینیم دشمنان در اغتشاشات اخیر هم تمام توان خود را به کار بستند زیرا می خواهند اعتماد و اطمینان مردم و حاکمیت را کمرنگ و جوانان را ناامید کنند.

امام پناهی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب بیش از 230 هزار شهید دادیم، گفت: هر کجا که ندای آزادیخواهی بلند شد، هدایت و حمایت کردیم و اجازه ندادیم کشورهای غربی به راحتی سرمایه مسلمین را چپاول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 1093 نفری در رشت همزمان با دهه فجر

اشتغالزایی 1093 نفری در رشت همزمان با دهه فجر