مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-30اقتصادي

خریداری یک خودروی اطفاء حریق در چهار محال و بختیاری


شهرکرد_مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه خودرو اطفاء حریق با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، دفتر امور شهری و مدیریت بحران به زودی تحویل استان می شود.

- خسرو کیانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سنوات قبل با توجه به نیازی که به خودروی آتش نشانی با نرده بام بلندمرتبه وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا 50 درصد اعتبار خرید این خودروها از سوی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و 50 درصد دیگر از سوی شهرداری وقت شهرکرد تأمین شود.

وی افزود: 50 درصد اعتبار از سوی اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تأمین شد اما شهرداری وقت شهرکرد نتوانست تأمین اعتبار کند، از همین رو بالاجبار اعتبار جابه جا و در محل دیگر هزینه شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این نیاز استان به صورت مستمر پیگیری شد تا اینکه در سفر هیأت دولت به این استان در سال جاری، محقق و دو دستگاه خودرو اطفا حریق نرده بام دار برای ارسال به استان مصوب شد.

کیانی عنوان کرد: یک دستگاه خودرو اطفا حریق با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، دفتر امور شهری و مدیریت بحران استان به زودی وارد چهارمحال و بختیاری می شود و دیگری نیز در حال پیگیری است تا در اسرع وقت وارد این استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری یک خودروی اطفاء حریق در چهار محال و بختیاری

خریداری یک خودروی اطفاء حریق در چهار محال و بختیاری