مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-30دانش

مجوز مراکز آموزش زبان فارسی سطح پایین لغو می شوند


مجوز مراکز آموزش زبان فارسی که از سطح پایینی برخوردار باشند و نتوانند خود را به سطح استانداردهای لازم و تعریف شده برسانند، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: مجوز مراکز آموزش زبان فارسی که از سطح پایینی برخوردار باشند و نتوانند خود را به سطح استانداردهای لازم و تعریف شده برسانند، لغو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، اولین نشست همفکری و هم افزایی روسای مراکز آزفای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و مدیران مراکز آزفا در این سازمان برگزار شد.

داداش پور اظهار داشت: گسترش زبان و ادبیات یکی از مهم ترین وظایف و مسئولیت های وزارت علوم است و در گذشته تعداد مراکز آموزش زبان فارسی به اندازه کافی نبود اما اکنون با توجه به ضرورت فراگیری آن از سوی دانشجویان بین المللی تعداد آن ها در حال افزایش است.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه احیاء و تقویت و گسترش مراکز آموزش زبان فارسی در دانشگاه ها یکی از اولویت ها و سیاست های وزارت علوم است، تصریح کرد: از ابتدای قبول مسئولیت، در دانشگاه های مختلف حضور یافته و با دانشجویان بین المللی زیادی به گفتگو نشسته ام، مهم ترین نکته سنجش معیار زبان آموزی مراکز آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مراکز آموزش زبان فارسی سطح پایین لغو می شوند

مجوز مراکز آموزش زبان فارسی سطح پایین لغو می شوند