مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 15:022023-01-30بين الملل

پسر بولسونارو استرداد پدرش از آمریکا به برزیل را منتفی دانست


پسر بزرگ ژایر بولسونارو، رییس جمهور سابق برزیل اظهار کرد، برای پدرش ضرب الاجلی به منظور بازگشت به برزیل تعیین نشده و بحث استرداد شدن او از سوی آمریکا را منتفی دانست.

- پسر بزرگ ژایر بولسونارو، رییس جمهور سابق برزیل اظهار کرد، برای پدرش ضرب الاجلی به منظور بازگشت به برزیل تعیین نشده و بحث استرداد شدن او از سوی آمریکا را منتفی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه شبکه بلومبرگ، ژایر بولسونارو، رییس جمهوری سابق برزیل ماه گذشته میلادی در آستانه برگزاری مراسم تحلیف لوییس ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهوری جدید این کشور و دو روز قبل از به پایان رسیدن دوره ریاست جمهوری خودش به آمریکا سفر کرده و با عدم شرکت در مراسم تحلیف لولا داسیلوا سنت شکنی کرد.

دموکرات های کنگره آمریکا جو بایدن رییس جمهوری این کشور را بعد از حمله ای که هواداران بولسونارو در تاریخ هشتم ژانویه به ساختمان های دولتی در شهر برازیلیا با هدف اعتراض به پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری و تلاش برای برکنار کردن او داشتند، برای اخراج کردن این رییس جمهوری سابق برزیل از آمریکا تحت فشار قرار داده اند.

فلاویو بولسونارو که سناتور است به خبرنگاران در شهر برازیلیا گفت: چپ افراطی در آمریکا نقش چپ افراطی را در اینجا ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر بولسونارو استرداد پدرش از آمریکا به برزیل را منتفی دانست

پسر بولسونارو استرداد پدرش از آمریکا به برزیل را منتفی دانست