مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-30سياسي

گمنام سازی 4 میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضایی


معاون راهبردی قوه قضاییه با اشاره به گمنام سازی 4 میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضایی گفت: امیدواریم بتوانیم در 6 ماه آینده این سامانه را در اختیار پژوهشگران و مردم قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز دستگاه قضا اظهار داشت: سند تحول قضایی که در طول چندین سال بین بخش های مختلف قوه قضاییه بحث شد و در نهایت توسط رییس وقت قوه قضاییه به عنوان مبنای عمل دستگاه قضا ابلاغ شد.

این سند یک سری از برنامه های تحولی در حوزه ها و اجزای مختلف را مشخص می کند به این شکل که اعلام می کند وضعیت قوه قضاییه چیست و چه کارهایی باید انجام دهد.

وی ادامه داد: همه بخش ها و مجموعه های مختلف اگر بخواهند یک تحولی را داشته باشند باید بر اساس نقشه ای حرکت کنند که نقشه تحولی دستگاه قضا سند تحول قضایی نام گرفته است.

معاون راهبردی قوه قضاییه گفت در طول زمانی که سند تحول شکل گرفته و در حال پیگیری برای اجرا است مجموعه ای به نام دبیرخانه پیگیری اجرای سند نیز تشکیل شده است که مسئولیت این دبیرخانه بر عهده بنده است.

صاحبکار افزود: ما هر 6 ماه یک بار گزارش هایی را آماده می کنیم که نشان می دهد هر یک از راهکارهایی که در سند تحول ذکر شده تا چه اندازه پیشرفت داشته است، چراکه برای اجرای سند تحول، لازم است همه اجزای سازمان و قوه قضاییه در یک حرکت هماهنگ با هم بتوانند پیش بروند و کاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنام سازی 4 میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضایی

گمنام سازی 4 میلیون رای در سامانه انتشار آراء قضایی