مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-30سياسي

جامعه نخبگانی کشور راهبردنگاری و خط دهی داشته باشند


​رییس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله کفیل ظهر دوشنبه در نشست هیئت اندیشه ورز مجمع عالی بسیج استان اظهارکرد: هییت های اندیشه ورز ظرفیت نخبگان جامعه ما هستند و جامعه نخبگانی ما باید راهبردنگاری و خط دهی کرده و دغدغه حل مسائل مختلف را در جامعه سرزمینی مربوط به خود داشته باشد.

رییس مرکز راهبردی و اندیشه ورزی سازمان بسیج مستضعفین افزود: هییت های اندیشه ورز باید تا سطح پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد و محلات ما راه اندازی شوند و پایگاه مقاومت مشکلات یک محله، حوزه مقاومت مشکلات یک منطقه و ناحیه مقاومت مشکلات یک شهر را حل کنند.

وی بیان کرد: اولین محور اساسنامه هیئت های اندیشه ورز بسیج کشف مسئله بوده و سپس از ظرفیت نخبگانی برای ارائه راهکار حل مسئله استفاده می کنیم و در گام بعدی مطالبه گری برای حل آن مسئله را در پیش می گیریم.

کفیل گفت: بسیج به معنی واقعی کلمه بزرگ ترین تشکیلات انقلاب اسلامی است و بر همین اساس باید از ریزترین دغدغه های مردم باخبر باشد و آن را حل کند تا بر همین مبنا دولت اسلامی شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نخبگانی کشور راهبردنگاری و خط دهی داشته باشند

جامعه نخبگانی کشور راهبردنگاری و خط دهی داشته باشند