مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-30بين الملل

ائتلاف العبادی: مطالب ذکر شده در کتاب پامپئو، افتراء و دروغ است


ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی، در بیانیه ای به مطالب ذکر شده در کتاب مایک پامپئو وزیرخارجه سابق عراق در ارتباط با شهید قاسم سلیمانی واکنش نشان داد و آن را دروغ خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف النصر عراق به رهبری حیدر العبادی با صدور بیانیه رسمی مطالبی که در کتاب مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در خصوص سخنان العبادی در مورد شهید قاسم سلیمانی آمده است را به شدت تکذیب کرد.

به نوشته روسیا الیوم، طبق این بیانیه، مطالب آمده در این کتاب صرفا در راستای درگیری میان احزاب در آمریکاست و افتراء و توهین به العبادی محسوب می شود.

مایک پامپئو در کتاب جدید خود به نام هیچ وقت یک ذره عقب نکش! ادعا کرده است که در جریان سفر به عراق با حیدرالعبادی، نخست وزیر وقت عراق دیدار کرده و از او خواسته تا واردات انرژی از ایران را قطع کند، اما العبادی به پامپئو گفته است که از واکنش و اقدام شهید قاسم سلیمانی هراس دارد.

ائتلاف النصر در این بیانیه گفت: چیزی که پامپئو ادعای آن را دارد، به هیچ وجه در سال 2017 مطرح نبود و هیچ تحریمی در حوزه مالی برای واردات برق از ایران وجود نداشت؛ تحریم ها تنها در پایان 2018 بار دیگر اعمال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف العبادی: مطالب ذکر شده در کتاب پامپئو، افتراء و دروغ است

ائتلاف العبادی: مطالب ذکر شده در کتاب پامپئو، افتراء و دروغ است