مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-30اجتماعي

اصلاح هندسی 4500 متر مربع از معابر و خیابان های پرتردد


شهردار منطقه 8 تهران از اصلاح هندسی چهار هزار و 500 متر مربع با هدف مناسب سازی معابر، ایمن سازی و کانالیزه کردن حرکات در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی، اصلاح هندسی معابر را راهکاری برای کاهش حجم و حوادث ترافیکی دانست و گفت: در همین راستا تاکنون چهار هزار و 500 متر مربع اصلاح هندسی در معابر و خیابان های پرتردد منطقه 8 شهرداری تهران انجام شده است.

شهردار منطقه 8 تهران با اشاره به تمرکز مدیریت شهری بر رفع مشکلات و گره های ترافیکی افزود: برنامه ریزی برای کاهش حجم ترافیک، ارتقای تردد ایمن و ایجاد دسترسی آسان تر در منطقه با شناسایی نقاط حادثه خیز و پرترافیک و بر اساس رصد و بازدیدهای میدانی و همچنین گزارش های مردمی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی و بافت تجاری و مسکونی، این منطقه روزانه با حجم بالایی از ورود و خروج خودرو و میزان گسترده ای از عبور و مرور در معابر مواجه است و گره های ترافیکی از چالش های شهری در منطقه به حساب می آید؛ بنابراین مدیریت شهری منطقه 8 تلاش کرده است با انجام اصلاحات هندسی در خیابان ها و معابر اصلی به حداقل برساند.

تنهایی نصب علائم ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه برشمرد و افزود: در بازدیدهای میدانی مکان های مورد نیاز در سطح منطقه 8 شهرداری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح هندسی 4500 متر مربع از معابر و خیابان های پرتردد

اصلاح هندسی 4500 متر مربع از معابر و خیابان های پرتردد