مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:072023-01-30سياسي

حدود 1400 شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع همکاری می کنند


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به روند صعودی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در حوزه های مختلف، از برقراری تعاملات موثر بین سازمان های هوافضا، - صاایران و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح جهت تشکیل یک چرخه کاملی از فناوری های فضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه ایران ژئو در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان، در این نمایشگاه اظهارکرد: امروز جهان به سمت فناوری های نوین و پیشرفته و راهبردی در حال حرکت است و چشم انداز ما این است که بتوانیم از این فناوری های نوین استفاده مطلوب کنیم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص پیشرفت های ایران اسلامی در این حوزه گفت: کشور ما با همت شرکت های دانش بنیان و جوانان متخصص امروز در حوزه فناوری های راهبردی گام های موثری برداشته است که از جمله آن ها می توان به حوزه ژئوماتیک اشاره کرد.

وی ادامه داد: امروز حوزه ژئوماتیک یکی از مهم ترین مولفه های اصلی فناوری های فضایی است که در عرصه بین المللی روی این موضوع کار ویژه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 1400 شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع همکاری می کنند

حدود 1400 شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع همکاری می کنند