مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-30اقتصادي

مهر اصالت ملی صنایع دستی هیچ تاثیری در جلب حمایت ندارد


یک هنرمند صنایع دستی که مهر اصالت ملی صنایع دستی را از آن خود کرده این نشان را در جلب حمایت بیشتر از سازمان میراث فرهنگی بی اثر دانست و تصریح کرد: - دریافت مهر اصلات ملی صنایع دستی از میراث فرهنگی هیچ تاثیری بر زندگی و کار من نگذاشت و موجب جلب حمایت نشد.

زهره بصیری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه به علت علاقه زیاد وارد این کار شد و دوره های آموزشی را گذراند گفت: حدود هشت سال سابقه کار در زمینه چرم و صنایع دستی چرمی دارم اما با وجود همه سختی ها و کار کردن در شرایط خاص سال هاست که از عدم حمایت ها و نبود توجه مسؤولان رنج می برم.

وی با اشاره به اینکه برای اخذ نشان ملی مرغوبیت کالا باید شاخص های متعددی را رعایت کرد توضیح داد: از جمله این شاخص ها می توان به برتری، تعالی کیفیت استاندار کالا، اصالت و هویت فرهنگی، ارزش های زیبایی شناختی، قابل فروش بودن در بازار و.

برای حفظ دانش سنتی در بستر رقابتی خاص اشاره کرد.

بصیری با تاکید بر حضور هنرمندان استان خوزستان در نمایشگاه های سراسری صنایع دستی کشور تصریح کرد: حضور در نمایشگاه های سراسری صنایع دستی مستلزم پرداخت هزینه هایی است که معمولا ما هنرمندان از پرداخت آن ها عاجز هستیم و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیمشک نیز توان مالی برای حمایت و اعزام را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر اصالت ملی صنایع دستی هیچ تاثیری در جلب حمایت ندارد

مهر اصالت ملی صنایع دستی هیچ تاثیری در جلب حمایت ندارد