مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-30سياسي

فیلیمو فراتر از قانون؟/ موسویان: عدم همسویی رسانه ای به وحدت ملی خدشه وارد می کند


سیدمرتضی موسویان مدیرعامل «انجمن سواد رسانه ای ایران» گفت: در هیچ کشوری نمی بینیم که رسانه ها به گونه ای عمل کنند که امنیت و وحدت ملی را خدشه دار کنند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه: سیدمرتضی موسویان مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در خصوص حواشی جدی پیش آمده در خصوص پلتفرم فیلیمو و بی اعتنایی به مقررات تنظیم گری گفت: بسم الله الرحمن الرحیم.

در خصوص وظایفی که امروزه سازمان تنظیم مقررات فراگیر برعهده دارد باید این نکته را خدمت مخاطبان محترم اعلام کنم که مقوله مهم و ضروری تنظیم گری در اکثر کشورهای جهان وجود دارد.

برای نمونه می توان به سازمان اف تی سی (FTC) در آمریکا و آف کام در بریتانیا اشاره کرد که وظیفه تنظیم گری را برعهده دارند.

*تنظیم گری از اهمیت بالایی برخوردار است وی افزود: آنچه که در سیاست های یک کشور ایجاب می کند از طریق تنظیم گری، همکاری شایسته  سازمان ها با تنظیم گر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این خصوص زیرساخت های لازم باید ایجاد شود تا خدشه ای به وحدت ملی وارد نشود.

ولی با توجه به مواضعی که اتخاذ می شود، مشخص خواهد شد که آیا به تمامیت و وحدت ملی اهمیت داده می شود یا خیر.

* رسانه ابزار بسیار مهمی که باید همسو با حکمرانی در کشور عمل کند این کارشناس و پژوهشگر حوزه رسانه اظهار داشت: رسانه ها، مخصوصا رسانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیمو فراتر از قانون؟/ موسویان: عدم همسویی رسانه ای به وحدت ملی خدشه وارد می کند

فیلیمو فراتر از قانون؟/ موسویان: عدم همسویی رسانه ای به وحدت ملی خدشه وارد می کند