مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-29اقتصادي

89 روستا و واحد صنعتی ایلام در دهه فجر گازدار می شوند


مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 26 روستا و 63 واحد صنایع اقتصادی و تولیدی در سطح استان به مناسبت دهه فجر گاز رسانی می شوند.

- کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به این که در ایام دهه فجر، روستای گنجه از توابع شهرستان ایلام با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال گازدار می شود اظهار داشت: با گازرسانی به این روستا، شهرستان ایلام نیز در ردیف شهرستان های سبز استان قرار می گیرد.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر 3 روستای دره شهر با اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 100 میلیون ریال گازدار می شوند، افزود: این روستاها شامل گرز لنگر، دره دول و فرهاد آباد هستند که با گازرسانی به این تعداد روستا بیش از 246 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در این ایام 3 روستای آبدانان شامل سرابنقل، سیاه گاو و مژاره با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال گازدار می شوند، گفت: در ایام الله دهه فجر روستای تنگ حمام (چم کیوانو) از توابع شهرستان چوار نیز با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال گازدار خواهد شد و این شهرستان نیز در ردیف شهرستانهای سبز استان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 روستا و واحد صنعتی ایلام در دهه فجر گازدار می شوند

89 روستا و واحد صنعتی ایلام در دهه فجر گازدار می شوند