مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:262023-01-29سياسي

ضرب الاجل پایانی دستگاه قضا برای سوهان روح شرق گیلانی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست بررسی مشکلات پل تقاطع غیر همسطح لاهیجان اظهار کرد: حداکثر زمان پیش بینی شده برای تکمیل طبقه زیرین پل 3 ماه است و اجرای کامل پروژه ظرف 6 ماه آینده باید به اتمام برسد.

  وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ورود مسافران و با توجه به ترافیک ایجاد شده در این منطقه افزود: پیمانکار پروژه در جهت اجرا و تکمیل طبقه زیرین پل اقدامات لازم را هرچه سریع تر انجام دهد.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان ضرورت و حساسیت اتمام این پل و دغدغه مندی و مطالبه گری مردم افزود: در اسرع وقت باید نسبت به أخذ موافقت نامه های مربوط به تأمین مصالح این پروژه اقدام شود.

به گفته خلیلی، حداکثر زمان پیش بینی شده برای تکمیل طبقه زیرین پل سه ماه است و اجرای کامل پروژه ظرف 6 ماه آینده باید به اتمام برسد.

پروژه غیرهمسطح لاهیجان پروژه غیر همسطح لاهیجان به طول 452 متر و عرض مقطع 23.

60 که حدود 12 سال از طرح مطالعاتی و هفت سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد در سال 94 کلید خورد و قرار بود تا پایان سال 97 بهره برداری شود اما با وجود تصویب ردیف اعتباری به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار لازم، اجرای آن در سال 95 به مدت یکسال متوقف شد و پیمانکار پروژه به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز از ادامه اجرای آن صرفنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل پایانی دستگاه قضا برای سوهان روح شرق گیلانی ها

ضرب الاجل پایانی دستگاه قضا برای سوهان روح شرق گیلانی ها