مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-29بين الملل

حزب الله: وقت نابودی اسراییل فرا رسیده است


معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها، تاکید کرد که وقت نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان روز گذشته (شنبه، 28ژوییه) با قدردانی از عملیات مقاومتی فلسطینی ها گفت وقت نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی نزدیک شده است .

طبق گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم ، شیخ نعیم قاسم با انتشار توییتی، عملیات شهادت طلبانه قدس را که دیروز انجام شد، تبریک گفته و آن را پاسخی به جنایت کاری صهیونیست ها و اشغالگری آن ها دانست.

    قائم مقام دبیرکل حزب الله در ادامه پیامش نوشت: آینده متعلق به فلسطین آزادشده با این مردم شجاع و مبارز است.

 ساعت زوال اسراییل نزدیک است.

آیا صبح نزدیک نیست؟ شامگاه جمعه یک جوان 21ساله فلسطینی عملیاتی مقاومتی در پاسخ به هجوم نظامیان صهیونیست به اردوگاه جِنین انجام داد.

رسانه های عبری در این باره از وقوع یک تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن 9 صهیونیست کشته و دست کم 5 نفر دیگر زخمی شده بودند.

عملیات های مقاومتی در واکنش به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین به همین جا محدود نشد و  تیراندازی دیگری در محله سلوان در شرق قدس اشغالی رخ داد که چند نفر دیگر از صهیونیست ها مجروح شدند؛ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: وقت نابودی اسراییل فرا رسیده است

حزب الله: وقت نابودی اسراییل فرا رسیده است