مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-29اقتصادي

راه اندازی دبیرخانه دائمی گردشگری خلاق در شهرستان گناباد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد از راه اندازی دبیرخانه دائمی گردشگری خلاق در شهرستان گناباد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گناباد از راه اندازی دبیرخانه دائمی گردشگری خلاق در شهرستان گناباد خبر داد.

حمیدرضا محمودی قوژدی امروز نهم بهمن ماه با اعلام این خبر افزود: دبیرخانه دایمی گردشگری خلاق با هدف احصاء ایده های نوآورانه و خلاق در حوزه گردشگری شهرستان گناباد برپا می شود.

وی اظهار کرد: آنچه برای صنعت گردشگری در آینده می توان متصور شد تغییر رویکرد از گردشگری انبوه به سمت و سوی گردشگری خلاق است.

محمودی قوژدی با بیان اینکه گردشگری خلاق در راس صنعت گردشگری قرار خواهد گرفت، افزود: هرگونه اقدام و فعالیتی که منجر به بالا رفتی ضریب جذب گردشگر شود را می توان در زمره گردشگری خلاق تعریف کرد.

وی با اشاره به اینکه گردشگری خلاق درک عمیق و آگاهی کامل و جامعی از هویت فرهنگی جامعه میزبان را ایجاد می کند، گفت: گردشگران با تجربه بدون واسطه و مشارکت در فعالیت های روزمره جامعه محلی شکل جدیدی از توسعه پایدار محلی را رقم خواهند زد.

محمودی قوژدی افزود: دامنه وسیع فعالیت ها در حوزه گردشگری خلاق پایداری این صنعت را تضمین می کند، گردشگری خلاق با ایجاد برندینگ کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرخانه دائمی گردشگری خلاق در شهرستان گناباد

راه اندازی دبیرخانه دائمی گردشگری خلاق در شهرستان گناباد