مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-29سياسي

«امام رضا الگوی گفتگو و مدارا» بخش ویژه دهمین جشنواره فرهنگ رضوی


دبیر دهمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی گفت: «امام رضا(ع) الگوی گفتگو و مدارا» به عنوان محور بخش ویژه دهمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

- رشت- دبیر دهمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی گفت: امام رضا(ع) الگوی گفتگو و مدارا به عنوان محور بخش ویژه دهمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال فیاضی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در گیلان اظهار کرد: فرهنگ رضوی یک فرهنگ مردمی و متعالی است.

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) به امام مهربانی و گفتگو معروف هستند و بارگاه ایشان همواره پناهگاه میلیون ها ایرانی با همه سلایق و مذهب و نظرها است، افزود: زائر این امام رئوف از ایشان مهربانی، مدارا، کمک به هم نوع و اخلاق مداری را یاد می گیرند که همه اینها جلوه های فرهنگ رضوی است.

فیاضی با تاکید بر اینکه امروزه فضای رسانه بسیار گسترده است، ادامه داد: حکمرانی اسلامی، تدبیر سیاسی در حاکمیت، ویژگی خانواده از منظر امام رضا (ع) از جلوه های فرهنگ رضوی در سطح بین المللی دیپلماسی است که در این جشنواره در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امام رضا الگوی گفتگو و مدارا» بخش ویژه دهمین جشنواره فرهنگ رضوی

«امام رضا الگوی گفتگو و مدارا» بخش ویژه دهمین جشنواره فرهنگ رضوی