مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-29سياسي

اسلامیت نظام در بستر مساجد تحقق می یابد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مساجد از پایگاه های مهم استحکام بخشی نظام اسلامی هستند چرا که این اماکن مقدس نیرو تربیت می کنند و نسل جوان را برای آینده مملکت اسلامی می پرورانند، - اسلامیت نظام در بستر مساجد تحقق می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 9 بهمن ماه در نشست شورای سیاستگذاری امور مساجد چهارمحال وبختیاری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه در این 43 انقلاب زبان ها گویاست و لکنت زبان در بیان دستاوردها و سربلندی نداریم ، اظهار کرد: امروز با سربلندی می توانیم پیش روندگی انقلاب و پس روندگی دشمن را مشاهده کنیم و تلاش ها در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و جایگاه یافتن انقلاب در جهان مایه بالندگی در دنیا بوده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انقلاب در سراسر دنیا در دل ها مستقر است و دشمن اگر این را وارونه جلوه می دهد باید با جهاد تبیین با این رویکرد دشمن مبارزه کنیم و در میدان قرار گیریم.

نکونام با تصریح اینکه دشمن تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را به میدان آورد و جنگ ترکیبی به راه انداخت، گفت: آنان نتوانستند زیرا انقلاب قوی است و به فضل الهی با تدبیر رهبر معظم انقلاب این کشور با صلابت و با جمهوریت، اسلامیت و ولایت محوری و با مشارکت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامیت نظام در بستر مساجد تحقق می یابد

اسلامیت نظام در بستر مساجد تحقق می یابد