مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-29اجتماعي

ورود دادستان مرکز مازندران به بررسی وضعیت باغ وحش طاهرده ساری


با دستور ویژه رییس کل دادگستری مازندران، محمد کریمی دادستان مرکز استان درجلسه ای با حضور مدیر و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست ساری و مالک باغ وحش طاهرده وضعیت و شرایط نگهداری انواع حیوانات در این باغ وحش به وِیژه علت نحیف بودن یک قلاده خرس و دو شیر .

- ایسنا/مازندران با دستور ویژه رییس کل دادگستری مازندران، محمد کریمی دادستان مرکز استان درجلسه ای با حضور مدیر و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست ساری و مالک باغ وحش طاهرده وضعیت و شرایط نگهداری انواع حیوانات در این باغ وحش به وِیژه علت نحیف بودن یک قلاده خرس و دو شیر را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، محمد کریمی در رابطه با موضوع باغ وحش طاهرده ساری، اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت دو قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رییس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رییس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.

وی افزود: نماینده ای از سوی دادستانی، محیط زیست و دامپزشکی به محل اعزام تا علل این مورد تشخیص داده و همچنین گزارشی از وضعیت باغ وحش و سلامت دیگر حیوانات موجود در باغ وحش به این دادستانی اعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان مرکز مازندران به بررسی وضعیت باغ وحش طاهرده ساری

ورود دادستان مرکز مازندران به بررسی وضعیت باغ وحش طاهرده ساری