مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-29سياسي

200 عنوان برنامه در مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: 200عنوان برنامه در دهه فجر امسال توسط کانون های مساجد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در دهه فجر امسال 200 عنوان برنامه با حضور حداقل 5 هزار نفر برگزار می شود، افزود: در حال حاضر 1273 کانون مساجد در سطح استان فعالیت دارند که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه های ویژه ای برگزار خواهند کرد.

وی اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال بر مدار جهاد تبیین، ایجاد فضای برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی بین جوانان و نوجوانان و امید آفرینی در بین آحاد جامعه برگزار می شوند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی یاد آور شد: در دهه فجر امسال جشنواره سرود بچه های مسجد برای اولین بار در ارومیه و میاندوآب برگزار می شود که تاکنون 22 گروه سرود از ارومیه در این جشنواره ثبت نام کرده اند و هدف از این جشنواره نیز رشد و شکوفایی استعداد بچه های مسجد است.

وی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال 6محفل انس با قران کریم در ارومیه، قوشچی، میاندوآب، سلماس، نقده با حضور 44 کانون برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 عنوان برنامه در مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود

200 عنوان برنامه در مساجد آذربایجان غربی برگزار می شود