مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-29سياسي

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پرستاران چه گفت؟


در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای شورای عالی نظام پرستاری کشور احیای جایگاه پرستاری در سازمان تامین اجتماعی و پیگیری بحث بازنشستگی پیش از موعد پرستاران مورد تأکید قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار مسؤولین سازمان نظام پرستاری، برخی از اعضا شورای عالی نظام پرستاری کشور و تعدادی از مدیران و پرستاران شاغل در بیمارستان های تابعه تامین اجتماعی و بخش خصوصی به لزوم رسیدگی جدی و فوری به مسائل و مشکلات پرستاری در حوزه تامین اجتماعی و بخش خصوصی تاکید کرد.

 براساس این گزارش، در این نشست که میرهاشمی موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز حضور داشت تصمیماتی در حمایت از جایگاه پرستاران اتخاد و مقرر شد که کارگروه مشترک سازمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام پرستاری برای پیگیری اجرای قوانین پرستاری و به روزرسانی و اصلاح ضوابط و مقررات فرآیندهای موجود تشکیل شود.

  همچنین در ادامه این جلسه مقرر شد جایگاه پرستاری در سازمان تامین اجتماعی احیا و اعطای مزایای مدیریت پرستاری در این سازمان اصلاح شود.

  پیگیری موضوع بازنشستگی پرستاری شاغل در پرستاری و همکاری به منظور برخورداری پرستاران شاغل در سازمان تأمین اجتماعی و مشمولین قانون کار از مزایای قانون مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پرستاران چه گفت؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پرستاران چه گفت؟