مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-29اقتصادي

اشتغال 800 نفر از بومیان در منطقه ویژه پارسیان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: با رونق و فعال شدن پروژه های زیر ساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه 800 نیروی بومی در این منطقه مشغول به کار شده اند.

- سید علی اصغر علامه صیح امروز (9 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: حدود کمتر از 2 سال است که منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان شروع به زدودن غبار غفلت و کم توجهی از تن کرده تا دولت سیزدهم برای همیشه در اذهان مردم هرمزگان، یادآور طلوع تلاش ها برای توسعه در غرب این استان باشد.

علامه با بیان اینکه فرایند احداث منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان سال 1386 جانمایی شد افزود: مجوز محیط زیستی این منطقه سال 1388 صادر و دستور احداث آن نیز سال 1390 ابلاغ شد اما به دلایل مختلف عملیات اجرایی و تحقق چشم اندازهای آن تا سال 1400 به کندی پیش رفت.

وی با بیان اینکه تا آبان سال 1399 این منطقه نتوانست به اهداف و چشم اندازهای خود در حوزه های تولید، اشتغال و صادرات دست پیدا کند اضافه کرد: سال گذشته با ورود سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) عملیات اجرایی پروژه ها شدت گرفت به طوری که هم اکنون در نتیجه حمایت های دولت سیزدهم به یک منطقه ویژه اقتصادی فعال و خارج از رکود تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 800 نفر از بومیان در منطقه ویژه پارسیان

اشتغال 800 نفر از بومیان در منطقه ویژه پارسیان