مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-29حوادث

انهدام 144 باند سرقت در اصفهان/کشفیات مواد مخدر صنعتی افزایش یافت


فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به انهدام 144 باند سرقت در استان، گفت: 401 سارق طی 10 ماه گذشته دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست خبری صبح یکشنبه با اشاره به اینکه در ماه گذشته 144 باند سرقت در استان اصفهان متلاشی و 401 سارق دستگیر شدند، اظهار داشت: در سال جاری هشت باند سرقت قطعات خودرو منهدم شده که یکی از مشکلات سرقت قطعات، وجود تقاضا و خرید این قطعات استوک است که این با فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه ما همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: استقبال نشدن از خرید از این اقلام و نبود تقاضا سبب می شود فرد سارق به این سمت و سو کشیده نشود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به انهدام 60 باند سرقت از منازل، ادامه داد: همچنین پنج باند سرقت احشام، 18 باند سرقت موتورسیکلت، 24 باند سرقت سیم برق و سه باند سرقت مسلحانه و یک باند سرقت از کامیون ها در 10 ماه اخیر متلاشی شد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه ارزش دستاورد انهدام باندهای سرقت 560 میلیارد تومان اموال مسروقه بوده است، افزود: پرونده سارقان به مراجع قضایی ارسال شده و تعدادی در حال سپری شدن فرآیند قضایی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به تغییراتی که در روند اداره کشور همسایه (افغانستان) شکل گرفته و ایجاد محدودیت در تولید کشت خشخاش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 144 باند سرقت در اصفهان/کشفیات مواد مخدر صنعتی افزایش یافت

انهدام 144 باند سرقت در اصفهان/کشفیات مواد مخدر صنعتی افزایش یافت