مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-29سياسي

بتن C6400 محصول نبرد اقتصادی امروز/ بتن نوینی که به جنگ سرما می رود


حالا اگر خاطره ماشین حساب و تحول در جنگ تحمیلی را به «بتن 6400 C»، پیوند دهیم به یک نوآوری یا بهبود روشی خواهیم رسید که باز هم داستان ابتکار دارد و خلاقیت؛ - خبرگزاری فارس- همدان؛ کلامش از مختصات و ماشین حساب کاسیو و سال های دور آغاز شد، ابتکار عمل در بحبوحه جنگ و ایام سخت هم چاشنی سخنش بود و بی آنکه مجالی برای یادآوری بخواهد درست به هدف زد و خاطره دیروز را به اشتراک گذاشت.

همان خاطره ای که در روزهای جنگ تحمیلی ثبت شد و پای یک رزمنده همدانی و ماشین حساب مهندسی در میان بود و صدالبته خلاقیتی که در شرایط بحرانی از ایرانیان ابرقهرمان ساخته بود.

حالا اگر خاطره ماشین حساب و تحول در جبهه را به بتن 6400 C ، پیوند دهیم به یک نوآوری یا بهبود روشی خواهیم رسید که باز هم داستان ابتکار دارد و خلاقیت؛ داستان ایرانی توانمند دارد و هدایت سرمایه ها، داستانی که به نقل از وحید مرکزی مقدم می خوانیم.

همان طور که پیش تر گفتم، مسئول تیم تحقیقاتی بتن 6400 C در همدان، جمله آغازین کلامش را متصل می کند به قصه ابتکار با ماشین حساب و می گوید: در دوران دفاع مقدس برای هدایت آتش توپخانه، خمپاره و موشک از وسیله ای به نام پلاتینگ برد استفاده می کردند، صفحه بزرگی به ابعاد یک متر در یک متر که خط و ربط های مثلثاتی روی آن پیاده می شد تا  آتش خمپاره و موشک درست هدایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بتن C6400 محصول نبرد اقتصادی امروز/ بتن نوینی که به جنگ سرما می رود

بتن C6400 محصول نبرد اقتصادی امروز/ بتن نوینی که به جنگ سرما می رود