مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-29اقتصادي

قلع و قمع 22مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان سمنان


معاون امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور احکام قلع و قمع 22 مورد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی طی سال جاری در سراسر استان خبر داد.

- غلامرضا خراسانیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، از عزم جدی جهاد کشاورزی و دستگاه قضایی استان سمنان برای مقابه با تغییر کاربری و از بین بردن اراضی کشاورزی خبر داد و ابراز کرد: از ابتدای سال 1401 تا کنون 22 مورد احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان سمنان بر اساس ماده سه قانون حفاظت از اراضی کشاورزی صادر شده است.

وی با بیان اینکه بر حسب قانون حفاظت از اراضی کشاورزی، هر نوع ساخت و ساز غیرمجاز چه از بعد مساحت و محیط و چه از بابت کاربری و مصالح، غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد می شود، افزود: سوداگران زمین معمولاً از آگاهی نداشتن مردم سو استفاده و نسبت به قطعه بندی و فروش اراضی کشاورزی معمولاً مبادرت می ورزند که این امر تخلف است.

هدر رفت سرمایه های مردم معاون امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه تغییر کاربردی و ساخت بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی باعث هدر رفت سرمایه مالک و بیت المال می شود، بیان کرد: جهاد کشاورزی نظارت دقیقی بر ساخت و ساز غیرمجاز دارد.

خراسانیان با بیان اینکه از جمله وظایف مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان اجرای قانون حفظ کاربری اراضی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 22مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان سمنان

قلع و قمع 22مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان سمنان